رتبه1 این لیست ، الف بار Elf Bar است در بازار جهانی پادهای یکبار مصرف بسیار  سرو صدا کرد و به سرعت به یکی از شناخته شده ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شد. مدل BC5000 با یک باتری 650 میلی آمپری و 15 میلی مایع سالت  نیکوتین  عرضه می شود که تا 5000 پاف کامدهی دارد و با تنوع طعم های به شدت بالا تا بیشتر از 55 طعم تا کنون تولید کرده است.

رتبه 2 این لیست ، با پشتوانه دانش و سابقه برند  ووپوو ، ZOVOO DRAGBAR B5000  اعتماد و کیفیت دستگاه را با ترکیب برخی از بهترین طعم ها که تا به حال در یک پاد یکبار مصرف داشته ایم ترکیب می کند. 

رتبه 3 این لیست ، فلوم فلوات انتخابی برای افرادی که  تنوع طلب هستند . این مدل در ابتدا در ده طعم ارائه می شد، اما اکنون در 29 طعم عالی برای انتخاب در دسترس هستند. هر پاد یکبار مصرف فلوت حاوی 8 میلی لیتر مایع است، با یک باتری قوی که براییک پاد  3000 پاف خوب است.

رتبه 4 این لیست ،هاید مگ Hyde Mag که به شکلی که توسط SMOK در ویپ ها رایج شده است، یک پاد یکبارمصرف 4500 پاف با باتری قابل شارژ 500 میلی آمپری است. مگ در 24 طعم  عرضه می شود. بیشتر طعم‌ها میوه‌هایی با یخ هستند، بنابراین اگر به دنبال طعم های خنک هستید،مطمئناً چیزی است که باید آن را امتحان کنید. 

رتبه 5 این لیست ،ایر بار باکسAir Bar Box یکبار مصرف 5000 پاف بزرگ با باتری 650 میلی آمپری قابل شارژ است که حاوی 14 میلی لیتر مایع است و  در حال حاضر در 21 طعم موجود است.

رتبه 6 ، لاست ماری Lost Mary توسط تیم Elf Bar ساخته می‌شوند، بنابراین می‌دانید که این دستگاه به مشابه Elf BC5000 است اما بافتی جذاب و برآمده دارد. هر دستگاه دارای 13 میلی‌لیتر مایع است که در حال حاضر 12 طعم آن در دسترس است  اگرچه با پشتیبانی Elf Bar، این تعداد به زودی افزایش خواهد یافت!

رتبه 7  ، فلوم پیبل Flum Pebble که از سازندگان دستگاه محبوب  Float است، که  با 33 طعم گزینه های بسیار زیادی را ارائه میدهد که طعم تنباکویی هم از این برند موجود است، و همچنین طعم‌هایی که معمولاً در دیگر برندها نمیبینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه وب سایت اختیاری است.

دیدگاهپیغام شما
نامنام شما
ایمیلایمیل
وب سایتوب سایت