شماره 1 این لیست ، سری پنجم دستگاه اسموک نوو  جدیدترین محصول از پرفروش ترین سری برند اسموک است. NOVO 5 نسبت به مدل قبلی خود عمر باتری بیشتری دارد، دارای صفحه نمایش OLED بزرگتر و تا 30 وات قدرت دارد . 

رتبه 2 این لیست ،یوول آیرونفیست Ironfist است  طراحی این پاد بسیار منحصر به فرد هست که نموننه مشابه اون رو در برند دیگری نمیبینیم. این دستگاه با یک باتری 690 میلی آمپری با قابلیت تنظیم جریان هوای کامل و بدون شک راحت ترین دهانی و لبی موجود در بازار است.

رتبه 3 این لیست ، ویپرسو اکسراس 3  VAPORESSO XROS 3 با قابلیت تنظیم جریان هوا را به یکی از بهترین پادها برای ویپینگ  MTL است که از خانواده ایکسراس است که ویژگی هایی بهبود یافته این سری با قابلیت ویپینگ RDL است و دارای باتری 1000 میلی‌آمپری است و دارای کویل های مجهز به COREX و نشانگر نور باتری LED RGB است.

رتبه 4 این لیست ، کالیبرن GK2 از برند یوول است، با نام مستعار کوکو KOKO ، که ورژن تکتمل یافته سری کوکو برند یوول است.  GK2 با یک قاب شفاف ارائه می شود و دارای یک نمایش نور LED چشمگیر است!

رتبه 5 این لیست ، وپو آرگاس جی  VOOPOO ARGUS G دستگاهی است که با الهام از پاد اکسوا اکسلیم طراحی شده است که دارای صفحه نمایش سیاه و سفید، وات قابل تنظیم و باتری 1000 میلی آمپری است. قابلیت تنظیم جریان هوا از MTL تا RDL را ارائه می دهد و در هفت رنگ زیبا و شکیل عرضه شده است.

رتبه 6 این لیست ، فریمکس Galex Nano با ترکیب یک طراحی با نورپردازی مدرن است که تعریفی از یک ویپ علمی تخیلی است! این دستگاه در کنار سادگی از ویژگی‌های حرفه‌ای را نیز با استفاده از دکمه فایر ارائه می‌دهد.

رتبه 7 این لیست ،یوول کالیبرن ایکس ارتقا یافته خانواده کالیبرن است که با طراحی با کویل های سری جی با  تلفیق کارتریج سری  X ترکیبی عالی از گنجایش بالا و طعم رسانی عالی است. این دستگاه با یک باتری 850 میلی آمپری مجهز شده و قابلیت تنظیم جریان هوا  را ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه وب سایت اختیاری است.

دیدگاهپیغام شما
نامنام شما
ایمیلایمیل
وب سایتوب سایت