استفاده از سیگار به صورت طولانی مضرات بسیار زیادی برای انسان دارد، به همین دلیل جایگزین های مختلفی برای آن طراحی و ساخته شده اند. سیگار الکترونیکی را می توان بهترین جایگزین سیگارهای معمولی و تنباکویی دانست. سیگارهای الکترونیکی در انواع مختلفی از جمله ویپ، ماد و پاد ساخته می شوند. استفاده از سیگارهای الکترونیکی برای ترک سیکار و همچنین حفظ سلامتی افراد طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. برای خرید ویپ، خرید ماد و پاد یا هر نوع سیگار الکترونیکی دیگر نیاز است، که در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشید. به این منظور در این مقاله به بررسی پاد یکبار مصرف چیست؟ پاد یکبار مصرف را چگونه شارژ کنیم؟ پاد یکبار مصرف ضرر دارد؟ و … می پردازیم.

برای توضیح درباره اینکه پاد یکبار مصرف چیست؟ لازم است اول به تعریف پاد بپردازیم. پاد نوعی سیگار الکترونیکی می باشد، که به تازگی وارد بازار شده و در واقع می توان آن ها را جدیدترین نسل سیگارهای الکترونیکی دانست. پادهای یکبار مصرف دارای کارتریج اختصاصی می باشند، به این صورت بعد از تمام شدن مایع داخل کارتریج می توانید آن را شارژ کنید و نیازی به تعویض نمی باشد. ولی پادهای یکبار مصرف را نمی توان شارژ کرد. این نوع سیگار دارای بدنه، کارتریج، کویل، پنبه کویل، باتری و دیگر قطعات می باشند. یکی از مهم ترین تفاوت های پاد یکبار مصرف با دستگاه های وپینگ معمولی نداشتن هزینه های تعمیر و نگهداری می باشد.

پاد یکبار مصرف چگونه است

قیمت پاد یکبار مصرف

یکی از مهم ترین پارامترها برای خرید پاد سیستم قیمت آن می باشد. قیمت پاد یکبار مصرف به عوامل مختلفی از جمله برند و نوع پاد استفاده شده بستگی دارد. علاوه بر این، قیمت‌ها نیز در بازارهای مختلف و در فروشگاه‌های مختلف ممکن است متفاوت باشند. در کل، معمولاً قیمت پاد یکبار مصرف در بازار به صورت بسته‌ای با تعدادی مشخص فروخته می‌شود و قیمت هر بسته، با توجه به نوع و برند پاد و تعدادی که در بسته وجود دارد، متفاوت است.

لازم به ذکر است که قیمت پاد یکبار مصرف همچنین به تعداد و استفاده‌های متعاقب از هر پاد نیز بستگی دارد. به عنوان مثال در صورتی که شما بیشترین بازدهی را از یک پاد برداشته باشید، تعداد پاد‌هایی که باید برای دفعات بعدی خریداری کنید، کمتر خواهد بود که این در نهایت منجر به کاهش هزینه برای شما خواهد شد. به طور معمول بر روی بسته بندی پادهای یکبار مصرف طعم پاد و میزان سالت نیکوتین نوشته می شود. در صورتی که نیکوتین مورد نیاز شما با چند پاف تامین شود، مدت زمان طولانی تری می توانید از آن استفاده کنید.

پاد یکبار مصرف را چگونه شارژ کنیم؟

پاد یکبار مصرف را چگونه شارژ کنیم؟

یکی از سوالاتی که بسیار پرسیده می شود این است که پاد یکبار مصرف را چگونه شارژ کنیم؟ پاد یکبار مصرف به طور معمول قابلیت شارژ و استفاده مجدد را ندارد، که همین موضوع مهم ترین تفاوت آن با ویپ و پادهای معمولی بود. ولی این محصول اخیرا ارتقا پیدا کرده و در برخی مدل ها می توان باتری آن را نیز شارژ کرد. به این منظور می توانید باتری پاد را به دستگاه مربوطه وصل کرده و بعد از شارژ شدن مجدد از آن استفاده کنید. برای خرید پاد یکبار مصرف توجه داشته باشید که محصول قابل شارژ می باشد، یا خیر. قابل ذکر است که طول عمر باتری پادهای یکبار مصرف به طور معمول کمتر از ویپ و پادهای معمولی می باشد.

مزیت های پاد یکبار مصرف چیست؟

پاد یکبار مصرف همانند تمامی مدل های سیگار الکترونیکی مزایا و معایبی دارد، که به هنگام خرید باید از آن ها اطلاع داشته باشید. به این منظور در این قسمت به بررسی مزیت های پاد یکبار مصرف می پردازیم و در قسمت بعد معایب و عوارض پاد یکبار مصرف را بررسی می کنیم:

  • قیمت مناسب: سیگارهای الکترونیکی و دستگاه های وپینگ قیمت بالایی دارند و همچنین برای لوازم جانبی، نگهداری، شارژ مجدد، تعمیرو تعویض برخی از قطعات مانند کویل، پنبه کویل و … آن ها نیز باید به صورت جداگانه هزینه کنید. به این صورت هزینه های شما افزایش پیدا می کند، ولی پاد یکبار مصرف قطعات و موارد لازم مانند مایع مخصوص، باتری داخلی، کارتریج و .. را به همراه خود دارد. به همین دلیل قیمت تمام شده آن کمتر می شود.
  • دسترس پذیری راحت: برای استفاده از دستگاه های وپینگ لازم است که مواردی از جمله خشک نبودن پنبه کویل، پر بودن باتری و .. را بررسی کنید. این دستگاه ها مرتبا نیاز به نگهداری و رسیدگی دارند و نمی توان به صورت لحظه ای از آن ها استفاده کرد. این موضوع برای برخی از افراد ناخوشایند است. راه حل این موضوع استفاده از پادهای یکبار مصرف می باشد. این نوع پاد همانند سیگارهای معمولی می باشد و نیازی نیست آن ها را از قبل آماده کنید. بنابراین در هر لحظه می توان از آن ها استفاده کرد.
  • قابل حمل: یکی از مزیت های پادهای یکبار مصرف حمل راحت آن ها می باشد، این نوع پاد به طور معمول دارای وزنی معادل 20 گرم می باشد و بسیار سبک است. در حالی که دستگاه های وپینگ ابعاد بزرگتر و وزن بیشتری در حدود 250 گرم دارند. پادهای یکبار مصرف به راحتی در جیب جا می شوند و حمل آن ها ساده است. به این صورت می توانید در هر مکان و زمانی که خواستید از آن استفاده کنید.

پاد یکبار مصرف ضرر دارد؟

معایب و عوارض پاد یکبار مصرف

پاد یکبار مصرف همانند تمامی محصولات دیگر موجود در بازار معایبی دارد. شاید برای شما سوال شده باشد که آیا پاد یکبار مصرف ضرر دارد؟ قابل ذکر است که عوارض پاد یکبار مصرف بسیار کمتر از سیگارهای معمولی می باشد و دلیل ساخت این دستگاه نیز کاهش مضرات و آسیب های ناشی از سیگار است. این محصول مانند سیگار دود تولید نمی کند و با استفاده از بخار نیکوتین بدن را تامین می کند، ولی با توجه به اینکه مقدار کمی نیکوتین در حدود 5 درصد دارد، بی ضرر نیست، ولی به مراتب مضرات بسیار کمی دارد. در ادامه معایب پاد یکبار مصرف را بررسی می کنیم.

  • تنوع طعم کمتر: یکی از معایب پادهای یکبار مصرف کم بودن طعم های آن به نسبت دیگر دستگاه های وپینگ می باشد. این محصول در ابتدا در طعم های تنباکو و منتول موجود بود، ولی به مرور زمان طعم های دیگری از آن نیز وارد بازار شد. همچنان با توجه به جدید بودن پادهای یکبار مصرف طعم های کمتری به نسبت دیگر دستگاه ها دارد. برای مثال پادهای معمولی جویس هایی با صدها نوع طعم و عطر مختلف دارند.
  • سازگار نبودن با محیط زیست: از مهم ترین مضرات پاد یکبار مصرف می توان به ناسازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد. همان طور که در قسمت پاد یکبار مصرف چیست؟ گفتیم این پاد را نمی توان مجدد استفاده کرد و بعد از اتمام باید آن را دور بیندازید. از آنجایی که پاد از پلاستیک و فلزات سنگین ساخته می شود، برای محیط زیست ضرر دارد. برای کاهش مضرات این دستگاه برای محیط زیست می توانید آن را به مراکز بازیافت یا مراکز فروش باتری تحویل دهید.
  • نیکوتین محدود: محدودیت نیکوتین از دیگر مشکلات این نوع پاد می باشد. میزان نیکوتین در پادهای یکبار مصرف قابل کنترل نیست و این نوع پاد تنها 5 درصد نیکوتین دارد. البته اخیرا پادهای یکبار مصرف با میزان نیکوتین 25 درصد نیز تولید شد. در پاد سیستم های معمولی شما می توانید به راحتی مقدار نیکوتین را کم و زیاد کنید.

مزیت های پاد یکبار مصرف چیست؟

کلام پایانی

در این مقاله به پاسخ سوالاتی از جمله پاد یکبار مصرف چیست؟ پاد یکبار مصرف ضرر دارد؟ پاد یکبار مصرف را چگونه شارژ کنیم؟ و بسیاری از موارد دیگر پرداختیم. اکنون برای خرید پاد یکبار مصرف اطلاعات کافی دارید. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر دارید، می توانید با شماره های موجود در وبسایت دیجی اسموک تماس گرفته و با مشاوران ما در ارتباط باشید. همچنین قیمت محصولات از جمله قیمت ویپ، پاد و و.. به همراه مشخصات کامل آن ها داخل سایت قرار گرفته است، که با بررسی آن ها می توانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه وب سایت اختیاری است.

دیدگاهپیغام شما
نامنام شما
ایمیلایمیل
وب سایتوب سایت