انجمن ویپینگ آمریکا، یک سازمان مستقل است که حامی مصرف کنندگان و تولید کنندگان صنعت ویپ را نمایندگی می کند،متاسفانه این سازمان پس از نزدیک به 10 سال به فعالیت خود پایان خواهد داد.
انجمن ویپینگ آمریکا AVA، که در سال 2014 راه اندازی شد، عمدتاً یک عملیات یک نفره بوده و به عنوان پلتفرمی برای تلاش های بی وقفه برای دفاع و مشروعیت بخشیدن به ویپینگ عمل میکرد.
کانلی رئیس این انجمن در نامه خداحافظی نوشت: «در حالی که ممکن است این پایان انجمن باشد، هدف مشترک ما همچنان پابرجاست : دسترسی افراد سیگاری به جایگزین های امن تر.
با وجود روزهای سختی که در راه است، من به آینده امیدوار هستم.»

به‌عنوان رئیس انجمن ویپینگ آمریکا، کانلی در اکثر شبکه‌های خبری مهم مصاحبه کرد، استنتون گلانتز، فعال ضد ویپ را در رادیو عمومی به چالش کشید، اعتراض‌های ویپرها و صاحبان مشاغل را سازمان‌دهی کرد و علیه لایحه‌های محدودکننده ویپ در ده‌ها مجلس ایالتی صحبت کرد. در سال 2019، کانلی در یک جلسه در کاخ سفید شرکت کرد و در آنجا به رئیس جمهور دونالد ترامپ توضیح داد که محصولات ویپینگ برای افرادی که سعی در ترک سیگار دارند مهم هستند و مسئول شیوع آسیب ریه “EVALI” نیستند.

کانلی امروز نوشت: «با نگاه کردن به آینده، صنعت ویپ با چالش‌های عظیمی روبرو است، از موانع نظارتی تا کمپین‌هایی با  اطلاعات غلط با بودجه میلیاردرها.
کار من با AVM در جهت رسیدگی به برخی از این چالش‌ها ادامه خواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه وب سایت اختیاری است.

دیدگاهپیغام شما
نامنام شما
ایمیلایمیل
وب سایتوب سایت